Når du ringer til Snap Drive treffer du en av våre hyggelige kundekonsulenter, og felles for alle som jobber på kundesenteret er at de har fagbrev innen bilbransjen. Det gjør at vi lettere kan besvare spørsmål du måtte ha om din bil, og gi deg en fast pris på det som eventuelt må repareres.

Det er selvfølgelig ikke alt vi får gitt svar på gjennom en samtale, men da setter vi opp en avtale hvor du leverer bilen på verksted slik at vi får sjekket hva som er galt. Ofte må vi ta en diagnosetest, og verkstedet vil så kontakte deg med eksakt diagnose og et prisoverslag på reparasjonen.

Åpningstider

Vi har lange åpningstider og oss på kundesenteret treffer du på telefonen mellom klokken 7 og 19 mandag til torsdag, og mellom klokken 7 og 17 på fredager og dager før helligdager.  Det kan være avvik i åpningstidene i forbindelse med ferie, men åpningstiden vil alltid fremkomme øverst på forsiden.

På kundesenteret besvarer vi over 100 000 telefoner i året og vi bestreber oss på at ventetiden skal være under 30 sekunder.

Du kan også enkelt bestille time direkte via nettsiden.
For bestilling av time online, kan du klikke deg inn her!

En oversikt over alle våre verksteder med de ulike tjenestetilbudene finner du her.

Har du behov for veihjelp?

Da må du være medlem av Snap Drive Lojal og ha Snap Drive mobilitetsgaranti.

Veihjelp rekvirer du på tlf: 221 03010. Husk å ha ditt registreringsnummer klart.